Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Γεια σας φίλοι μου!!!!!

Καινούργια εγώ στον χώρο αυτό ξαφνιάστηκα και λίγο τρομοκρατήθηκα όταν είδα να μου έρχονται πακέτο 2 βραβεία μαζεμένα. Μπορώ να πω ότι τα έχασα λίγο για το αν θα τα καταφέρω. Εικόνες (gadget) με το βραβείο μου μην περιμένετε γιατί δυσκολεύομαι λίγο να το κάνω και ότι φωτογραφίες ανέβασα μέχρι τώρα ήταν με βοήθεια που τώρα δεν μπόρεσε να έρθει και έτσι θα έχετε μόνο κείμενο. Εντάξει αγαπούλες μου?

ΓΕΙΑ ΤΟ ΕΚΦΡΑΣΟΥ!!!!!!    ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!!!!!!


1 Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου

2 Να απαντήσεις σε 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε  και να γράψεις 11 ερωτήσεις σε αυτούς που εσύ θα έκανες

3 Βράβευσε 11 άτομα

4 Ενημέρωσε τα άτομα που βράβευσες

 Ας ξεκινήσω λοιπόν!!! ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ

1 Μου αρέσει να γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους

2 Βάζω πάντα τα θέλω της οικογενείας μου πάνω από τα θέλω τα δικά μου

3 Μου αρέσουν πολύ τα γλυκά ( τα τσακίζω )

4 Από φαγητά μου αρέσουν πολύ ότι εχει σχεση με γεμιση

5 Δεν μπορω να πω οχι γενικα αλλα κυριως στους δικους μου ανθρωπους

6 Μου αρεσουν τα μερη που συνδιαζουν βουνο και θαλασσα

7 Οταν μου συμβαινει κατι κλεινομαι στον εαυτο μου μεχρι να το συνειδητοποιησω αλλα μετα το συζηταω

8 Θα ηθελα να ειχα ισια μαλλια (αποθημενο απο μικρη)

9 Σιχαινομαι τις δολοπλοκιες και τις ινγκριντες καθως και τα αχάριστα άτομα

10 Οταν εχω οποιοδηποτε ραντεβου πρεπει να ειμαι εκει στην ωρα μου δεν αντεχω τους ανθρωπους που καθυστερουν

11 Ορισμενες φορες βιαζομαι και βγαζω λαθος συμπερασματα



 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΕΚΦΡΑΣΟΥΛΑ

1 Αν μιλουσες με τον εαυτο σου σαν να ηταν ξενος αυτη τη στιγμη τι θα του ελεγες Οτι πρεπει να κοψω επειγοντως το τσιγαρο και να συνεχισω την διαιτα

2 Αν μπορουσες να αλλαξεις τον κοσμο με ποιες κινησεις θα ξεκινουσες θα ηθελα τρεις Θα ξαναεβαφα γαλαζια την θαλασσα που λεει και το τραγουδι( και οποιος καταλαβε καταλαβε)

3 Αν θα ειχες μια μαγικη ικανοτητα ποια θα ηθελες να ηταν γιατι και πως θα την χρησιμοποιουσες Θα ηθελα να ημουν νεραιδα που με το μαγικο ραβδι μου θα εκανα ευτιχισμενη καθε παιδικη ψυχουλα με ενα αγγιγμα

4 Αν μπορουσες να αλλαξης μια μερα απο την ζωη σου ποια θα ηταν αυτη Θα ηθελα να αλλαξω μια μερα που η συμπεριφορα μου δεν ηταν αρεστη στον εαυτο μου

5 Τι σου δινει χαρα και τι στεναχωρια Παιρνω χαρά από την χαρά των συνάνθρωπων μου και στενοχώρια από την στενοχώρια τους

6 Τι σε ηρεμεί και τι σε ταράζει Με ηρεμεί η προσευχή και με ταράζει το καθετί ασχημο που αφορα τα παιδια

7 Τι αντεχεις και τι οχι Τα παντα και τιποτα

8 Αν μπορουσες να φτιαξεις ενα εργο στην Ελλαδα ποιο θα ηθελες να ηταν Θα ηθελα να φτιαξω ενα μεγαλο σπιτι για εγκαταλελημενα παιδια

9 Αν μπορουσες να κατεδαφισης ενα εργο ποιο θα ηταν αυτο Θα κατεδαφιζα τα εργοστασια που κανουν κακο στο οικοσυστημα

10 Τι θα αλλαζες πανω σου και γιατι(ειτε χαρακτηρα ειτε χαρακτηριστικα) Ως προς τον χαρακτηρα περισσοτερο υπομονη ως προς τα χαρακτηριστικα το χρωμα των μαλλιων μου

11 Τι θα ηταν αυτο που αγαπας πανω σου και θες να εξελιξεις Αγαπω την κλιση μου στα καλλιτεχνικα και θα ηθελα να την εξελιξω


ΕΡΩΤΗΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ

1 Πως θα αντιδρουσες αν αντιλαμβανοσουν ενα περιστατικο κακοποιησης

2 Βλεπεις ενα σπασμενο γυαλι.Τι σκεψεις σου ερχονται στον νου

3 Ποιο ζωο αγαπας και γιατι

4 Τι χρωματα κυριαρχουν στο σπιτι σου

5 Με ποιον θα ηθελες να εισαι αυτη τη στιγμη και που

6 Τι σκεφτεσαι οταν βλεπεις τον αριθμο 11

7 Σε ποια εποχη θα ηθελες να ζησεις και γιατι

8 Ποιο ειναι το αγαπημενο σου αρωμα

9 Εχης καποιο παθος που θες να καταπολεμησης

10 Ποιο ειναι το χαρακτηριστικο ενος αντρα που θα τον επελεγες

11 Αν ησουν υπουργος ποιο υπουργειο θα ηθελες να εχης

ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΙΝΩ


ΑΧΤΙΔΑ

ΟΛΥΜΠΙΑ

 ΑΝΝΑ(ΧΕΙΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς)

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ

ΜΑΡΙΑΝΝΑ

ΑΙΩΝΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ

ΑΡΩΜΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

ΑΧ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ

ΓΙΟΥΛΑ

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς ΚΑΡΔΙΑΣ




Τελιωσα αγαπουλες μου φιλακια καλο βραδυ!!!!!!!!!!! 

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Πρώτη ανάρτηση για το 2014

Γεια σας φίλοι μου,

σας εύχομαι καλή χρονιά και να έχετε ένα πιο δημιουργικό και χαρούμενο 2014. Θα ήθελα να σας παρουσιάσω ορισμένους από τους πίνακες που έχω ζωγραφίσει. Σαφώς αν θέλετε μπορείτε να αφήσετε το σχόλιο σας σχετικά με τις δημιουργίες μου. Όπως σας είπα έχω φτιάξει πολλά πράγματα και θα τα παρουσιάζω σταδιακά μέσα στους επόμενους μήνες.

Σας ευχαριστώ για τη στήριξη σας.




Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Τελειώνει τό 2013!!!!!!!

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!!! ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ 2013 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΡΘΕΙ.ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ. ΜΕΧΡΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΕΚΕΙΝΗ ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΩ ΚΑΤΩ. ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΗ Η ΧΡΟΝΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΑΘΗΚΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΒΡΑΧΟΣ ΑΚΛΟΝΗΤΟΣ, ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ Μ ΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΥΓΑΝ ΛΕΠΤΟ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΗΚΑΝ. ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΓΩ ΕΦΤΙΑΞΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΑ.ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΞΕΔΙΝΩ ΛΙΓΟ. ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΜΟΥ ( Α Χ Τ Ι Δ Α ) ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΑΝΝΑ( ΧΕΙΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ( ΑΧ! ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ) ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΥΧΑΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΠΕΠΗ( ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙΚΗ( ΕΚΦΡΑΣΟΥΛΑ) ΤΗΝ ΛΕΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ(εχει τρομερο ταλεντο το κοριτσι παιδια!!!) ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΖΥΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ. ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΗΝ ΜΑΙΡΟΥΛΑ (ΑΙΩΝΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ) ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΞΕΧΝΙΕΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ < Κ Α Λ Η Χ Ρ Ο Ν Ι Α >. ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ 2014 ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ!!!!!!! ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΧΤΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ .ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ ΠΟΛΥ !!!!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!! ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Μαμά και Κόρη Ζωγραφίζουν


                                           













Μετά από πολύ καιρό που έχω να κάνω ανάρτηση σας δείχνω 
κάποιες από τις δημιουργίες που έκανα με την μικρή μου Πριγκίπισσα.

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Η Γιορτή της μητέρας

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες και θέλω να γράψω λίγα λόγια για την δικιά μου την μανούλα που ακούει στο όνομα Ρούλα (Σωτηρία).
  Μανούλα μου σ' ευχαριστώ και σε αγαπώ που στάθηκες πάντα κοντά μου βράχος ακλόνητος.
Μανούλα μου σ' ευχαριστώ και σ' αγαπώ που με το γλυκό σου χαμόγελο έδιωξες κάθε στεναχώρια μου.
Σε ευχαριστώ και σ' αγαπώ που όταν χρειάστηκες κάτι για τον ευατό σου, εσύ έδωσες προτεραιότητα σε μένα.
Σε ευχαριστώ και σ' αγαπώ για όλα τα όνειρα, τα γέλια και τα δάκρυα που μοιραστήκαμε.
Σ' αγαπώ μανούλα μου, δεν υπάρχει καμιά καλύτερη από 'σένα.

                                                                   
        Η κόρη σου Σοφούλα!!!

Η Γιορτή της μητέρας