Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ

Ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός περί 329-25 Ιανουαρίου 389 ή 390 επίσης
γνωστός ως Γρηγόριος Θεολόγος ήταν Αρχιεπίσκοπος της Κωνσταντινουπόλεως τον 4ο αιώνα μ.Χ.
Θεωρείται ευρέως ως ο πιο ταλαντούχος ρήτορας μεταξύ των Πατέρων της Εκκλησίας.
Ως κλασικά εκπαιδευμένος ομιλητής και φιλόσοφος του Ελληνισμού κατάφερε να συνδιάσει τον Ελληνισμό με την πρώτη εκκλησία της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.
Ο Γρηγόριος είναι Άγιος και της Ανατολικής και της Δυτικής Χριστιανικής Εκκλησίας.
Θεωρείται και είναι γνωστός ως ένας από τους Τρείς Ιεράρχες μαζί με τον Βασίλειο τον Μέγα και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο.


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΣΕ
ΟΣΟΥΣ
ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ


Εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον Γρηγόρη τον γαμπρό μου που μου στάθηκε όλα αυτά τα χρόνια φίλος και αδερφός μου!!!

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ


Εδώ είμαι πάλι!!!!!!!

Η αγαπημένη μου ΕΛΕΝΑ από το <ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ> μου έδωσε το δεύτερο βραβείο και την ευχαριστώ πολύ.
Η αλήθεια είναι ότι εχτές έσκασα μέχρι να τελειώσω την ανάρτηση, καθωτι ασχετη και ανεπιδευκτη μαθησεως με τον υπολογιστή.
ΞΕΚΙΝΑΩ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!
1 Να γράψης 11 πράγματα για τον εαυτο σου
2 Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτου που σου έκανε tag και να γράψης 11 ερωτήσεις για αυτούς που θα κάνης εσύ tag
3 Bράβευσε 11 άτομα
4 Ενημερώνεις τα άτομα που βραβεύεις

ΛΕΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ
1 Η οικογένεια μου είναι τα παντα για μένα
2Τρεχω σε κάθε ανάγκη του συνανθρώπου μου
3 Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το κόκκινο
4 Ο αγαπημένος μου αριθμός είναι το 10
5 Δεν είμαι προληπτική στο 3 και 13
6 Μου αρέσει το κοτόπουλο με το πιλάφι
7 Σιχαίνομαι τους δήθεν ανθρώπους
8 Καπνίζω πολύ και πρέπει να το κοψω για λόγους υγείας και δεν θέλω
9Τρελαίνομαι να μαγειρεύω και ειδικά να φτιάχνω γλυκά
10 Νευριαζω αλλά γρήγορα μου περνάει
11 Θέλω να γίνουν τα πράγματα τώρα όχι αύ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΕΛΕΝΑ

1 Σε ποια χώρα θα ήθελες να ζείς….Στην Αυστραλία (αποθημένο από μικρή)
2 Ποιος ήρωας από καρτούν θα ήθελες να ‘ησουν…Ο Ποπάυ!!!
3 Ποιο τραγούδι σε έχει στιγματήσει…Μυστικέ μου έρωτα!!!
4 Ποια ταινία θα μου πρότεινες…Μια παλιά ταινία του 1980 νομίζω( baby boom)
5 Ποιος ο αγαπημένος σου ταξιδιωτικός προορισμός…Το Παρίσι
6 Πόσες φορές έφαγες σήμερα…Εχτές γιατί ακομα είναι πρωι χα!χα!χα! Δυστυχώς μόνο 3 γιατι κάνω διαιτα!!
7 Τι δώρο θα ήθελες να σου φέρει ο Αγιος Βασίλης…Λεφτά!!! Χα!χα!χα!
8 Ποια ξένη γλώσσα θα ήθελες να μάθεις και γιατί…Ξέρω λίγα αγγλικα να μάθω και λίγα γαλλικά για να τα χρησιμοποιήσω όταν θα παω στο Παρίσι!!!
9 Εχεις πει ποτέ ψέματα?...Οουουου!!! Πολλές φορές!!! Ξέρεις κάποιον που δεν λέει?
10 Τι προτιμάς βουνό η θάλασσα και γιατι…και τα δυο γιατι προσφέρουν το κάθε ένα την δική του ηρεμία
11 Κατσικάκι στο φούρνο με πατάτες η μακαρονάδα?...Τα μακαρόνια μου αρέσουν παρα πολύ αλλά θα προτιμήσω το κατσικάκι!!!
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ

1 Πως θα αντιδρούσες αν αντιλαμβανόσουν ένα περιστατικό κακοποιησης
2 Βλέπεις ένα σπασμένο γυαλί.Τι σκέψεις σου έρχονται στον νού
3 Ποιο ζώο αγαπάς και γιατί?
4 Τι χρώματα κυριαρχούν στο σπίτι σου
5 Με ποιόν θα ήθελες να είσαι αυτή τη στιγμή και που
6 Τι σκέφτεσαι όταν βλέπεις τον αριθμό 11
7 Σε ποια εποχή θα ήθελες να ζήσεις και γιατι
8Ποιό είναι το αγαπημένο σου άρωμα
9 Εχεις κάποιο πάθος που θες να καταπολεμήσεις
10 Ποιο είναι το σημαντικοτερο χαρακτηριστικό ενός άντρα που θα σε έκανε να τον επιλέξης
11 Αν ήσουν υπουργός ποιο υπουργείο θα ήθελες να έχης

ΤΕΛΕΙΩΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!




Βραβείο δινωωωωωω!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑ
ΕΚΦΡΑΣΗ (όχι που θα μου γλυτωνες)
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ
DIMI
ΤΗΣ ΑΝΝΙΩΣ
Ο ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟΣ
ΤΕΧΝΙΣ ΣΤΟΡΥ
ΤΟ ΣΥΡΙΑΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙ
Eleannas Diary
MARILISE 2
Σας αγαπω πολυ ολους ελπιζω να μου κανεται την τιμη!!!!!!!

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Γεια σας φίλοι μου!!!!!

Καινούργια εγώ στον χώρο αυτό ξαφνιάστηκα και λίγο τρομοκρατήθηκα όταν είδα να μου έρχονται πακέτο 2 βραβεία μαζεμένα. Μπορώ να πω ότι τα έχασα λίγο για το αν θα τα καταφέρω. Εικόνες (gadget) με το βραβείο μου μην περιμένετε γιατί δυσκολεύομαι λίγο να το κάνω και ότι φωτογραφίες ανέβασα μέχρι τώρα ήταν με βοήθεια που τώρα δεν μπόρεσε να έρθει και έτσι θα έχετε μόνο κείμενο. Εντάξει αγαπούλες μου?

ΓΕΙΑ ΤΟ ΕΚΦΡΑΣΟΥ!!!!!!    ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!!!!!!


1 Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου

2 Να απαντήσεις σε 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε  και να γράψεις 11 ερωτήσεις σε αυτούς που εσύ θα έκανες

3 Βράβευσε 11 άτομα

4 Ενημέρωσε τα άτομα που βράβευσες

 Ας ξεκινήσω λοιπόν!!! ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ

1 Μου αρέσει να γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους

2 Βάζω πάντα τα θέλω της οικογενείας μου πάνω από τα θέλω τα δικά μου

3 Μου αρέσουν πολύ τα γλυκά ( τα τσακίζω )

4 Από φαγητά μου αρέσουν πολύ ότι εχει σχεση με γεμιση

5 Δεν μπορω να πω οχι γενικα αλλα κυριως στους δικους μου ανθρωπους

6 Μου αρεσουν τα μερη που συνδιαζουν βουνο και θαλασσα

7 Οταν μου συμβαινει κατι κλεινομαι στον εαυτο μου μεχρι να το συνειδητοποιησω αλλα μετα το συζηταω

8 Θα ηθελα να ειχα ισια μαλλια (αποθημενο απο μικρη)

9 Σιχαινομαι τις δολοπλοκιες και τις ινγκριντες καθως και τα αχάριστα άτομα

10 Οταν εχω οποιοδηποτε ραντεβου πρεπει να ειμαι εκει στην ωρα μου δεν αντεχω τους ανθρωπους που καθυστερουν

11 Ορισμενες φορες βιαζομαι και βγαζω λαθος συμπερασματα



 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΕΚΦΡΑΣΟΥΛΑ

1 Αν μιλουσες με τον εαυτο σου σαν να ηταν ξενος αυτη τη στιγμη τι θα του ελεγες Οτι πρεπει να κοψω επειγοντως το τσιγαρο και να συνεχισω την διαιτα

2 Αν μπορουσες να αλλαξεις τον κοσμο με ποιες κινησεις θα ξεκινουσες θα ηθελα τρεις Θα ξαναεβαφα γαλαζια την θαλασσα που λεει και το τραγουδι( και οποιος καταλαβε καταλαβε)

3 Αν θα ειχες μια μαγικη ικανοτητα ποια θα ηθελες να ηταν γιατι και πως θα την χρησιμοποιουσες Θα ηθελα να ημουν νεραιδα που με το μαγικο ραβδι μου θα εκανα ευτιχισμενη καθε παιδικη ψυχουλα με ενα αγγιγμα

4 Αν μπορουσες να αλλαξης μια μερα απο την ζωη σου ποια θα ηταν αυτη Θα ηθελα να αλλαξω μια μερα που η συμπεριφορα μου δεν ηταν αρεστη στον εαυτο μου

5 Τι σου δινει χαρα και τι στεναχωρια Παιρνω χαρά από την χαρά των συνάνθρωπων μου και στενοχώρια από την στενοχώρια τους

6 Τι σε ηρεμεί και τι σε ταράζει Με ηρεμεί η προσευχή και με ταράζει το καθετί ασχημο που αφορα τα παιδια

7 Τι αντεχεις και τι οχι Τα παντα και τιποτα

8 Αν μπορουσες να φτιαξεις ενα εργο στην Ελλαδα ποιο θα ηθελες να ηταν Θα ηθελα να φτιαξω ενα μεγαλο σπιτι για εγκαταλελημενα παιδια

9 Αν μπορουσες να κατεδαφισης ενα εργο ποιο θα ηταν αυτο Θα κατεδαφιζα τα εργοστασια που κανουν κακο στο οικοσυστημα

10 Τι θα αλλαζες πανω σου και γιατι(ειτε χαρακτηρα ειτε χαρακτηριστικα) Ως προς τον χαρακτηρα περισσοτερο υπομονη ως προς τα χαρακτηριστικα το χρωμα των μαλλιων μου

11 Τι θα ηταν αυτο που αγαπας πανω σου και θες να εξελιξεις Αγαπω την κλιση μου στα καλλιτεχνικα και θα ηθελα να την εξελιξω


ΕΡΩΤΗΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ

1 Πως θα αντιδρουσες αν αντιλαμβανοσουν ενα περιστατικο κακοποιησης

2 Βλεπεις ενα σπασμενο γυαλι.Τι σκεψεις σου ερχονται στον νου

3 Ποιο ζωο αγαπας και γιατι

4 Τι χρωματα κυριαρχουν στο σπιτι σου

5 Με ποιον θα ηθελες να εισαι αυτη τη στιγμη και που

6 Τι σκεφτεσαι οταν βλεπεις τον αριθμο 11

7 Σε ποια εποχη θα ηθελες να ζησεις και γιατι

8 Ποιο ειναι το αγαπημενο σου αρωμα

9 Εχης καποιο παθος που θες να καταπολεμησης

10 Ποιο ειναι το χαρακτηριστικο ενος αντρα που θα τον επελεγες

11 Αν ησουν υπουργος ποιο υπουργειο θα ηθελες να εχης

ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΙΝΩ


ΑΧΤΙΔΑ

ΟΛΥΜΠΙΑ

 ΑΝΝΑ(ΧΕΙΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς)

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ

ΜΑΡΙΑΝΝΑ

ΑΙΩΝΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ

ΑΡΩΜΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

ΑΧ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ

ΓΙΟΥΛΑ

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς ΚΑΡΔΙΑΣ




Τελιωσα αγαπουλες μου φιλακια καλο βραδυ!!!!!!!!!!! 

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Πρώτη ανάρτηση για το 2014

Γεια σας φίλοι μου,

σας εύχομαι καλή χρονιά και να έχετε ένα πιο δημιουργικό και χαρούμενο 2014. Θα ήθελα να σας παρουσιάσω ορισμένους από τους πίνακες που έχω ζωγραφίσει. Σαφώς αν θέλετε μπορείτε να αφήσετε το σχόλιο σας σχετικά με τις δημιουργίες μου. Όπως σας είπα έχω φτιάξει πολλά πράγματα και θα τα παρουσιάζω σταδιακά μέσα στους επόμενους μήνες.

Σας ευχαριστώ για τη στήριξη σας.




Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Τελειώνει τό 2013!!!!!!!

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!!! ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ 2013 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΡΘΕΙ.ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ. ΜΕΧΡΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΕΚΕΙΝΗ ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΩ ΚΑΤΩ. ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΗ Η ΧΡΟΝΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΑΘΗΚΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΒΡΑΧΟΣ ΑΚΛΟΝΗΤΟΣ, ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ Μ ΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΥΓΑΝ ΛΕΠΤΟ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΗΚΑΝ. ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΓΩ ΕΦΤΙΑΞΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΑ.ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΞΕΔΙΝΩ ΛΙΓΟ. ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΜΟΥ ( Α Χ Τ Ι Δ Α ) ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΑΝΝΑ( ΧΕΙΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ( ΑΧ! ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ) ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΥΧΑΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΠΕΠΗ( ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙΚΗ( ΕΚΦΡΑΣΟΥΛΑ) ΤΗΝ ΛΕΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ(εχει τρομερο ταλεντο το κοριτσι παιδια!!!) ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΖΥΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ. ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΗΝ ΜΑΙΡΟΥΛΑ (ΑΙΩΝΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ) ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΞΕΧΝΙΕΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ < Κ Α Λ Η Χ Ρ Ο Ν Ι Α >. ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ 2014 ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ!!!!!!! ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΧΤΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ .ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ ΠΟΛΥ !!!!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!! ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!