Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

ΑΡΡΩΣΤΟΎΛΑ!!!


Καλή Χρονιά Αγαπημένοι μου Φίλοι!!! Πρώτη ανάρτηση της χρονιάς φέτος και με βρίσκει αρρωστούλα. Που θα πάει ίωση είναι θα κάνει τον κύκλο της, θα περάσει. Εύχομαι η καινούργια χρονιά παρά όλες τις δυσκολίες της να είναι πιο χαρούμενη και πιο ευτυχισμένη για όλους μας. Σας φιλώ γλυκά Σοφία!!!

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Χρονια πολλα πριγκιπισσα μου!!!!!!

Σαν σημερα πριν 14 χρονια ο θεος μου εκανε το καλυτερο δωρο την σωτηρια μου!!!!!!!!

να μας ζησεις κουκλιτσα μου να εισαι παντα γερη και καλοφωτισμενη.                                                                                                                                                                                                                              σε λατρευω μωρακι μου εισαι το σημαντικοτερο πλασμα στην ζωη μου!!!!!!!                                                    
        

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

ΈΝΑ ΠΟΊΗΜΑ


Λόγια Ελπίδας


Σαν οι σπόροι του χορτόβλαστου εδάφους μεγαλώσουν
τροφή θα πάρουν πολλές ψυχές.
Σαν το κύμα απλωθεί στην έρημο δροσιά θα φέρει σε καψερές καρδιές.
Σαν οι χειμώνες καλοκαίρια γίνουν, ο ήλιος
θα λούσει πολλά πρόσωπα 
με χαμόγελα προς τον ουρανό 
τόσο λαμπερό που θα ξεπερνούν και το δικό του ακόμη φως.

Αγαπημένοι μου φίλοι αυτό το ποίημα δε το έγραψα εγώ αλλά ένα αγαπημένο μου πρόσωπο που τώρα κάνει την αρχή σε αυτό το είδος και μπορώ να πω ότι αυτά που διάβασα προσωπικά μου άρεσαν πάρα πολύ. Για αυτό λοιπόν θα ήθελα να το σχολιάσετε με  ειλικρίνεια. 
Σας φιλώ γλυκά, να περάσετε όμορφα όπου κι αν βρίσκεστε αύριο και Καλή Σαρακοστή.