Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Η Γιορτή της μητέρας

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες και θέλω να γράψω λίγα λόγια για την δικιά μου την μανούλα που ακούει στο όνομα Ρούλα (Σωτηρία).
  Μανούλα μου σ' ευχαριστώ και σε αγαπώ που στάθηκες πάντα κοντά μου βράχος ακλόνητος.
Μανούλα μου σ' ευχαριστώ και σ' αγαπώ που με το γλυκό σου χαμόγελο έδιωξες κάθε στεναχώρια μου.
Σε ευχαριστώ και σ' αγαπώ που όταν χρειάστηκες κάτι για τον ευατό σου, εσύ έδωσες προτεραιότητα σε μένα.
Σε ευχαριστώ και σ' αγαπώ για όλα τα όνειρα, τα γέλια και τα δάκρυα που μοιραστήκαμε.
Σ' αγαπώ μανούλα μου, δεν υπάρχει καμιά καλύτερη από 'σένα.

                                                                   
        Η κόρη σου Σοφούλα!!!

Η Γιορτή της μητέρας


Τετάρτη 17 Απριλίου 2013


<< ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ BLOG>>

Επιτέλους blog. Είμαι πολύ χαρούμενη πόσο καιρό παιδεύτηκα να ξέρετε. Για άλλους μπορεί να μην σημαίνει τίποτα ένα blog, για εμένα όμως σημαίνει πολλά.
   Βλέποντας τόσους μήνες όλες αυτές τις γυναίκες που με το δικό τους τρόπο πρόσφεραν τόσα πολλά είπα στον ευατό μου ότι θέλω και εγώ να είμαι μία από αυτές.
   Βρήκα επιτέλους ανθρώπους που έχουμε τα ίδια ενδιαφέροντα και που μπορώ να μοιράζομαι πράγματα μαζί τους και ας μην τους ξέρω.
   Όταν για πρώτη φορά βρέθηκα στο σπίτι της γλυκιάς μας ΑΧΤΙΔΑΣ και γνώρισα τις bloger πετούσα.
   Αυτές πάλι άνοιξαν την αγκαλιά τους και με καλοδέχτηκαν κι ας μην με ήξεραν κι ας με γνώρισαν εκείνη την στιγμή.
     Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και συγχαρητίρια σε όλες για ότι κάνετε.
        Είμαι ακόμα άσχετη με τον υπολογιστή. Πρώτη φορά γράφω και ίσως δεν διατυπώνω σωστά το όλο κείμενο. Ίσως στην πορεία μέχρι να μάθω συγχωρέστε με αν κάνω κάποια λάθη στις αναρτήσεις μου.
     Χαίρομαι που μπήκα στην παρέα σας. Ευχαριστώ και πάλι που μου ανοίξατε την αγκαλιά σας και θα χαρώ να δω τα όποια σχόλιά σας και να ακούσω τις συμβουλές σας.
     Από το δικό μου σπιτάκι τώρα πια <<ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ>> σας φιλώ και να ξέρετε ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο στη ζωή μας. Αυτό είναι το ρητό που μου αρέσει.

Καλό απόγευμα!!!