Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Χωρίς τσιγάρο

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Πόσα χρόνια την παιδεύω αυτήν την απόφαση επιτέλους.Εχω 4 μέρες να καπνίσω και πιστέψτε με το θεωρώ άθλο για μένα.Περίπου από τα 20 άρχισα συστηματικά το τσιγάρο και δέν έλεγα να σταματήσω.Κάθε φορά που έλεγα δέν θα ξαναπάρω πακέτο με έπιανε πανικός,ειλικρινά δεν περίμενα οτι θα εχω τόση μεγάλη εξάρτηση.πάντα μα πάντα θα έπερνα τσιγάρα έξτρα πακέτο μην τυχόν και μείνω και ήμουν ικανή να βγώ εξω μέσα στην νυχτα να αγοράσω τσιγάρα για να έχω να καπνίσω το πρωί με τον καφέ, και πολλά άλλα θα έκανα φτανει να μην
εμενα από τσιγάρα..... για τέτοια εξάρτηση μιλάμε!!!!!!!                                                                               Δέν λέω μεγάλες κουβέντες αλλά αρχίζω να πιστεύω αυτά που μου λέγανε ότι ολα είναι μέσα στό μυαλό!!!Νευρίασα τόσο πολύ με τόν εαυτό μου που άφησα τόσα χρόνια να με εξουσιάζει ενα τόσο δα πραγματάκι....... ειλικρινά νευρίασα με μένα.Δέν ξέρω αν θα τα καταφέρω αλλα θα προσπαθήσω το υποσχέθηκα στόν εαυτό μου και είμαι πολύ χαρούμενη.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Σας φιλώ γλυκά!!!!!

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

ΑΡΡΩΣΤΟΎΛΑ!!!


Καλή Χρονιά Αγαπημένοι μου Φίλοι!!! Πρώτη ανάρτηση της χρονιάς φέτος και με βρίσκει αρρωστούλα. Που θα πάει ίωση είναι θα κάνει τον κύκλο της, θα περάσει. Εύχομαι η καινούργια χρονιά παρά όλες τις δυσκολίες της να είναι πιο χαρούμενη και πιο ευτυχισμένη για όλους μας. Σας φιλώ γλυκά Σοφία!!!

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Χρονια πολλα πριγκιπισσα μου!!!!!!

Σαν σημερα πριν 14 χρονια ο θεος μου εκανε το καλυτερο δωρο την σωτηρια μου!!!!!!!!

να μας ζησεις κουκλιτσα μου να εισαι παντα γερη και καλοφωτισμενη.                                                                                                                                                                                                                              σε λατρευω μωρακι μου εισαι το σημαντικοτερο πλασμα στην ζωη μου!!!!!!!                                                    
        

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

ΈΝΑ ΠΟΊΗΜΑ


Λόγια Ελπίδας


Σαν οι σπόροι του χορτόβλαστου εδάφους μεγαλώσουν
τροφή θα πάρουν πολλές ψυχές.
Σαν το κύμα απλωθεί στην έρημο δροσιά θα φέρει σε καψερές καρδιές.
Σαν οι χειμώνες καλοκαίρια γίνουν, ο ήλιος
θα λούσει πολλά πρόσωπα 
με χαμόγελα προς τον ουρανό 
τόσο λαμπερό που θα ξεπερνούν και το δικό του ακόμη φως.

Αγαπημένοι μου φίλοι αυτό το ποίημα δε το έγραψα εγώ αλλά ένα αγαπημένο μου πρόσωπο που τώρα κάνει την αρχή σε αυτό το είδος και μπορώ να πω ότι αυτά που διάβασα προσωπικά μου άρεσαν πάρα πολύ. Για αυτό λοιπόν θα ήθελα να το σχολιάσετε με  ειλικρίνεια. 
Σας φιλώ γλυκά, να περάσετε όμορφα όπου κι αν βρίσκεστε αύριο και Καλή Σαρακοστή.