Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016
KaPa. Me without you...tea without a biscuit!: Μια ευκαιρία για τον Παύλο!
KaPa. Me without you...tea without a biscuit!: Μια ευκαιρία για τον Παύλο!: Ο Βασίλης είναι ο μπαμπάς του Παύλου. Ο Βασίλης έχει νονά τη μαμά μου, οπότε είναι σαν να λέμε πνευματικός της γιος. Αυτό πάντα μας έκανε λί...
Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016
Χωρίς τσιγάρο
Πόσα χρόνια την παιδεύω αυτήν την απόφαση επιτέλους.Εχω 4 μέρες να καπνίσω και πιστέψτε με το θεωρώ άθλο για μένα.Περίπου από τα 20 άρχισα συστηματικά το τσιγάρο και δέν έλεγα να σταματήσω.Κάθε φορά που έλεγα δέν θα ξαναπάρω πακέτο με έπιανε πανικός,ειλικρινά δεν περίμενα οτι θα εχω τόση μεγάλη εξάρτηση.πάντα μα πάντα θα έπερνα τσιγάρα έξτρα πακέτο μην τυχόν και μείνω και ήμουν ικανή να βγώ εξω μέσα στην νυχτα να αγοράσω τσιγάρα για να έχω να καπνίσω το πρωί με τον καφέ, και πολλά άλλα θα έκανα φτανει να μην
εμενα από τσιγάρα..... για τέτοια εξάρτηση μιλάμε!!!!!!! Δέν λέω μεγάλες κουβέντες αλλά αρχίζω να πιστεύω αυτά που μου λέγανε ότι ολα είναι μέσα στό μυαλό!!!Νευρίασα τόσο πολύ με τόν εαυτό μου που άφησα τόσα χρόνια να με εξουσιάζει ενα τόσο δα πραγματάκι....... ειλικρινά νευρίασα με μένα.Δέν ξέρω αν θα τα καταφέρω αλλα θα προσπαθήσω το υποσχέθηκα στόν εαυτό μου και είμαι πολύ χαρούμενη. Σας φιλώ γλυκά!!!!!
εμενα από τσιγάρα..... για τέτοια εξάρτηση μιλάμε!!!!!!! Δέν λέω μεγάλες κουβέντες αλλά αρχίζω να πιστεύω αυτά που μου λέγανε ότι ολα είναι μέσα στό μυαλό!!!Νευρίασα τόσο πολύ με τόν εαυτό μου που άφησα τόσα χρόνια να με εξουσιάζει ενα τόσο δα πραγματάκι....... ειλικρινά νευρίασα με μένα.Δέν ξέρω αν θα τα καταφέρω αλλα θα προσπαθήσω το υποσχέθηκα στόν εαυτό μου και είμαι πολύ χαρούμενη. Σας φιλώ γλυκά!!!!!
Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016
Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015
Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015
Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015
ΈΝΑ ΠΟΊΗΜΑ
Λόγια Ελπίδας
Σαν οι σπόροι του χορτόβλαστου εδάφους
μεγαλώσουν
τροφή θα πάρουν πολλές ψυχές.
Σαν το κύμα απλωθεί στην έρημο δροσιά θα
φέρει σε καψερές καρδιές.
Σαν οι χειμώνες καλοκαίρια γίνουν, ο ήλιος
θα λούσει πολλά πρόσωπα
με χαμόγελα προς τον ουρανό
τόσο λαμπερό που θα ξεπερνούν και το δικό
του ακόμη φως.
Αγαπημένοι μου φίλοι αυτό το ποίημα δε το έγραψα εγώ αλλά ένα αγαπημένο μου πρόσωπο που τώρα κάνει την αρχή σε αυτό το είδος και μπορώ να πω ότι αυτά που διάβασα προσωπικά μου άρεσαν πάρα πολύ. Για αυτό λοιπόν θα ήθελα να το σχολιάσετε με ειλικρίνεια.
Σας φιλώ γλυκά, να περάσετε όμορφα όπου κι αν βρίσκεστε αύριο και Καλή Σαρακοστή.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




