Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Σε ευχαριστώ που ήσουν μάνα μου!!!!!!

Με αυτές τις λέξεις αποχαιρέτησα την μανούλα μου στο τελευταίο της ταξίδι.Πάνε τώρα δέκα μέρες και μου είναι αδύνατον να το πιστέψω οτι δεν είναι πια κοντά μας.Εφυγε τόσο ξαφνικα τόσο γρήγορα μέσα σε 15 μέρες. Δέν θα μπω σε λεπτομέρειες.Τα έχω λίγο χαμένα νομίζω οτι τώρα θα μιλήσουμε στο τηλέφωνο και θα μου πή με τον δικό της μοναδικό τρόπο<ελα κορίτσι μου τι κάνης>.Κοιμάμαι ξυπνάω και η σκέψη μου είναι κολλημένη σε εκείνη.Πόσα είχα να της πώ που δεν πρόλαβα και ας μιλούσαμε 5 φορές την μέρα στο τηλέφωνο,Αχ!!! να ξέραται τη μάνα ήταν ΒΡΑΧΟΣ.Πω!Πω! Θεέ μου πόσο αβάσταχτος είναι αυτός ο πόνος.Ολοι είμασται συγκλονισμένοι.Παρόλο που είμαι σε αυτην την ηλικία μου λείπη την χρειάζομαι την έχω ανάγκη η αγκαλιά της ηταν παντα βάλσαμο για μένα.Ο πατέρας μου είναι χάλια ψυχολογικά 53 χρονια ήταν μαζι η αδερφή μου και αυτή χαλια κάνει ότι μπορει να είναι μαζί του για να τον συνεφέρει εγώ είμαι λίγο ποιο μακριά.Ξέρω πως πρέπει να συνέλθω αλλα νιώθω απέραντη μοναξιά.Αχ! μανούλα μου που είσαι να μας παρηγορήσης.Ξέρω ότι ο χρόνος είναι γιατρός και θα απαλύνει ο πόνος μας σιγα σιγά αλλά η μάμα είναι μόνο μια και δεν θα ξεχαστεί ποτέ.Την λάτρευα και θα την λατρεύω πάντα.Σε ευχαριστώ που ήσουν μανα μου!!!!!!!!!!!!!!!

26 σχόλια:

  1. Αχ Σοφια μου μου σπαραζεις την καρδια.
    Ειμαι σιγουρη πως η μανουλα σου ξερει οσα δεν προλαβες να της πεις! Αλλωστε της τα εδειχνες με την αγκαλια και το χαδι σου!
    Δε θα πω περισσοτερα γιατι μιλαμε τηλεφωνικα και στα λεω εκει.
    Θελω μονο να σου πω πως ειμαι διπλα σου και με το καιρο θα μαθεις να ζεις με αυτο. Ο πονος θα μετριασει.
    Να εισαι καλα αγαπη μου και ευχαριστω που εισαι φιλη μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο σε καταλαβαίνω γλυκιά μου, είναι όντως αβάσταχτος ο πόνος του χαμού της μάνας!!!!! Απλά με τον καιρό μετριάζεται ... Κι εγώ την έχασα πριν 2 1/2 χρόνια και όμως δεν υπάρχει μέρα που να μην την σκέφτομαι... και να είσαι σίγουρη ότι όλες αισθανόμαστε αυτό ακριβώς, ότι θέλαμε να της πούμε πολλά και δεν προλάβαμε....Προσπάθησε να κάνεις κουράγιο και να δίνεις δύναμη στον εαυτό σου μέχρι να περάσει λίγο αυτό το πρώτο σοκ, γιατί η ζωή συνεχίζεται .... Να είσαι καλά να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να είσαι ευτυχής που είχες τέτοια μαμά !!!!! Πολλά φιλιά συμπαράστασης σου στέλνω και σε νοιώθω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκιά μου, ό,τι να σου γράψω είναι λίγο...
    Να τη θυμάστε με αγάπη, κορίτσι μου...
    Όταν θα έχουν στερέψει το δάκρυα, θα έχουν μείνει όλες οι όμορφες στιγμές...
    Αγκαλιά ζεστή και φιλί τρυφερό...
    Να προσέχεις τον εαυτό σου και τους αγαπημένους σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοφία συλλυπητήρια,κατα αρχάς. Το ξαφνικό είναι πάντα βαρύ,οταν χάνεις ένα τέτοιο στήριγμα γίνεται ασήκωτο.
    ΣΕ καταλαβαίνω απολυτα .Περσυ έχασα κι εγω το λατρεμένο μου πατέρα.Η διάγνωση ήταν ενας μήνας καιρός, έτσι απότομα και απροεδιοποίητα.Καταφέραμε και το φτάσαμε ενα χρόνο.Ούτε όσο αναμέναμε το μοιραίο το συνηθίσαμε,ούτε μετά μας ήρθε πιο μαλακά. Δε συνηθίζεται έτσι εύκολα μία τέτοια απώλεια. Κι εγω ,ενα χρόνο μετά νοιώθω μετέωρη και τρέμω στην ιδέα οτι το πατρικό μου σπίτι θ αδειάσει αν φύγει κι η μητέρα μου. 62 χρόνια μαζί,έρωτας παιδικός μέχρι τέλους!
    Δεν υποφέρεται,αλλά η ζωή προχωράει και μας συνεπαίρνει ούτως ή άλλως.Ας ευχηθούμε να πάμε στα χρόνια τους και να φύγουμε ανώδυνα,ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ σου ευχομαι,αναπόφευκτο όλοι να περάσουμε απ αυτό.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με απόλυτο σεβασμό προς έναν τόσο μεγάλο πόνο, έχω να πω μόνο θερμά συλλυπητήρια και τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφάκι μου τα θερμότερα μου συλλυπητήρια. Ξέρω πως νοιώθεις - πίστεψέ με γιατί έχω χάσει και τους δύο γονείς μου - όμως ο χρόνος θα έρθει και θα έρθει και σιγά - σιγά θα σε παρασύρει στους δικούς του ρυθμούς και θα συνέρθεις γιατί πρέπει να συνέρθεις για να μην πληγώνεις την δική σου πριγκίπισσα που σίγουρα δεν θέλει να σε βλέπει σε άσχημη κατάσταση!!! Οι όμορφες στιγμές που έζησες μαζί της θα είναι βάλσαμο για σένα.... και εκείνη θα έρχεται πάντα να σε αγκαλιάζει και να σε συντροφεύει γιατί το σώμα κοιμήθηκε η ψυχή της θα είναι πάντα κοντά σας!!!! Σε γλυκοφιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα θερμότερα μου συλλυπητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΣΑΣ!
    ΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ...ΠΡΙΝ 4 ΜΗΝΕΣ ΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ...ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΩ.....ΦΙΛΑΚΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια αγκαλιά για σένα μαζί με τα συλληπητήριά μου !! Η απώλεια μεγάλη και ο πόνος ακόμη μεγαλύτερος! Μα ο χρόνος όλα τα γιατρεύει, Σοφάκι!! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα πιο θερμά μου συλλυπητήρια Σοφία μου!!
    Εχασα τον πατερούλη μου μέσα σε 5 λεπτά, την μια στιγμή μιλούσα μαζί του στο τηλέφωνο, και την άλλη με ειδοποιούσαν ότι "έφυγε", και ξέρω πόσο απίστευτα πονάει το "ξαφνικό", γιατί νιώθεις ότι δεν έχεις προλάβει να πεις όλα όσα ήθελες!
    Θα σου πω το τετριμμένο "ο χρόνος είναι τελικά μεγάλος γιατρός". Ποτέ δεν ξεχνάμε τον αγαπημένο μας που έφυγε, αλλά ο χρόνος καταφέρνει να απαλύνει τον πόνο και να μας αφήσει τις πιο γλυκές αναμνήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θερμά συλλυπητήρια Σοφία μου ξέρω δεν αντέχεται τώρα!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου και υπομονή!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. :( Ο Θεος να αναπαυσει την ψυχη της μητερας σου.
    ΕΙμαι σιγουρη πως βρισκεται σε καλα χερια.
    Ο πονος ειναι μεγαλος οταν χασουμε καποιο τοσο δικο μας ανθρωπο, αλλα
    ο χρονος θα απαλυνει τις πληγες.
    Να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συλλυπητήρια καλή μου, κουράγιο...
    Να ζήσετε να τη θυμόσαστε...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δύναμη Σοφία μου! Το ξέρω ότι τα λόγια δεν κάνουν πολλά!
    Ελπίζω κι εύχομαι να βρεις το κουράγιο να σκέφτεσαι τα καλά και να αναπολείς γλυκά!
    Σε φιλώ μάτια μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γλυκιά μου τα είπαμε και από κοντά..θα την θυμάσαι πάντα και μάλιστα όσο θα περνάει ο καιρός θα βλέπεις πόσα δεν έκανες γιατί απλά τα έβλεπες συνηθισμένα και περιττά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συλλυπητήρια και από μένα Σοφία , να την θυμάσαι πάντα για όσα σου προσέφερε .
    Δεν υπάρχουν λόγια για τον χαμό των γονιών μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σοφούλα μου...
    Δεν βρίσκω λόγια κορίτσι μου αγαπημένο... Καλή δύναμη κι υπομονή να έχεις, είναι μεγάλο το πλήγμα...
    Οι ενοχές που νιώθεις είναι κάτι φυσιολογικό που συμβαίνει σε όλους, όμως η καρδιά της μάνας δεν γελιέται, ήξερε πόσο πολύ την αγαπούσες.

    Σου στέλνω πολλή αγάπη και μια μεγάλη αγκαλιά καρδούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συλλυπητήρια καλή μου, κουράγιο,καί εγώ τήν έχασα πρίν δύο χρόνια,καί ακόμα πονάω,σέ νοιώθω.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα συλλυπητήριά μου!!! Όσα χρόνια και να περάσουν θα θυμάσαι πάντα την μανούλα σου!!! 'Εχω χάσει κι εγώ τους γονείς μου και ξέρω πόσο δύσκολο είναι... Να ξέρεις όμως πως οι δικοί μας είναι πάντα δίπλα μας!!! Φιλάκια!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συλλυπητήρια και από μένα, Σοφία μου! Να έχετε υγεία και να την θυμάστε πάντα με αγάπη! Κουράγιο σου εύχομαι σ'αυτές τις δύσκολες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα θερμα μου συλλυπητηρια Σοφια.Αχ δε ξερω τι να πω?με συγκλονισε η αναρτηση σου.ειλικρινα λυπαμαι και ευχομαι να εχετε υγεια και να την θυμαστε παντα με πολυ πολυ αγαπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σοφάκι, αφήνω μια αγκαλιά και ευχές για ένα γαλήνιο Πάσχα...
    Σε φιλώ, κορίτσι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ✿⊱°•


    F░E░L░I░Z

    P░Á░S░C░O░A !!!
    ¸.•°✿✿º°。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σοφία μου, δέξου και τα δικά μου συλλυπητήρια....νά`ναι καλά εκεί που πήγε η μητέρα σου....κουράγιο και δύναμη Σοφία μου σου εύχομαι για να σταθείς στα πόδια σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θερμά συλλυπητήρια! Να'σαι γερή και να τη θυμάσαι με αγάπη!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή