Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Χρονια πολλα πριγκιπισσα μου!!!!!!

Σαν σημερα πριν 14 χρονια ο θεος μου εκανε το καλυτερο δωρο την σωτηρια μου!!!!!!!!

να μας ζησεις κουκλιτσα μου να εισαι παντα γερη και καλοφωτισμενη.                                                                                                                                                                                                                              σε λατρευω μωρακι μου εισαι το σημαντικοτερο πλασμα στην ζωη μου!!!!!!!                                                    
        

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

ΈΝΑ ΠΟΊΗΜΑ


Λόγια Ελπίδας


Σαν οι σπόροι του χορτόβλαστου εδάφους μεγαλώσουν
τροφή θα πάρουν πολλές ψυχές.
Σαν το κύμα απλωθεί στην έρημο δροσιά θα φέρει σε καψερές καρδιές.
Σαν οι χειμώνες καλοκαίρια γίνουν, ο ήλιος
θα λούσει πολλά πρόσωπα 
με χαμόγελα προς τον ουρανό 
τόσο λαμπερό που θα ξεπερνούν και το δικό του ακόμη φως.

Αγαπημένοι μου φίλοι αυτό το ποίημα δε το έγραψα εγώ αλλά ένα αγαπημένο μου πρόσωπο που τώρα κάνει την αρχή σε αυτό το είδος και μπορώ να πω ότι αυτά που διάβασα προσωπικά μου άρεσαν πάρα πολύ. Για αυτό λοιπόν θα ήθελα να το σχολιάσετε με  ειλικρίνεια. 
Σας φιλώ γλυκά, να περάσετε όμορφα όπου κι αν βρίσκεστε αύριο και Καλή Σαρακοστή.




Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σας ΕΎΧΟΜΑΙ μέσα από την καρδιά μου!!!



Μετά από 9 μήνες απουσίας και μετά από μια δύσκολη χρονιά, είμαι και πάλι κοντά σας. Ελπίζω και εύχομαι το 2015 να είναι καλύτερο για όλους μας από όλες τις πλευρές. Να είμαστε αισιόδοξοι, να μη χάσουμε την ελπίδα μας όποια δυσκολία κι αν βρεθεί στο δρόμο μας, να προσπαθήσουμε να μην είμαστε ανταγωνιστικοί, να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας με όποιο τρόπο μπορούμε. 
Ευχαριστώ όλους εσάς που με ένα τηλέφωνο ή ένα email είσαστε κοντά μου όλον αυτόν τον καιρό, σας στέλνω τα φιλιά μου, μια μεγάλη αγκαλιά και 2015 ευχές στον καθένα ξεχωριστά.

Σας αγαπώ πολύ
ΣΟΦΊΑ!!!
 

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Σε ευχαριστώ που ήσουν μάνα μου!!!!!!

Με αυτές τις λέξεις αποχαιρέτησα την μανούλα μου στο τελευταίο της ταξίδι.Πάνε τώρα δέκα μέρες και μου είναι αδύνατον να το πιστέψω οτι δεν είναι πια κοντά μας.Εφυγε τόσο ξαφνικα τόσο γρήγορα μέσα σε 15 μέρες. Δέν θα μπω σε λεπτομέρειες.Τα έχω λίγο χαμένα νομίζω οτι τώρα θα μιλήσουμε στο τηλέφωνο και θα μου πή με τον δικό της μοναδικό τρόπο<ελα κορίτσι μου τι κάνης>.Κοιμάμαι ξυπνάω και η σκέψη μου είναι κολλημένη σε εκείνη.Πόσα είχα να της πώ που δεν πρόλαβα και ας μιλούσαμε 5 φορές την μέρα στο τηλέφωνο,Αχ!!! να ξέραται τη μάνα ήταν ΒΡΑΧΟΣ.Πω!Πω! Θεέ μου πόσο αβάσταχτος είναι αυτός ο πόνος.Ολοι είμασται συγκλονισμένοι.Παρόλο που είμαι σε αυτην την ηλικία μου λείπη την χρειάζομαι την έχω ανάγκη η αγκαλιά της ηταν παντα βάλσαμο για μένα.Ο πατέρας μου είναι χάλια ψυχολογικά 53 χρονια ήταν μαζι η αδερφή μου και αυτή χαλια κάνει ότι μπορει να είναι μαζί του για να τον συνεφέρει εγώ είμαι λίγο ποιο μακριά.Ξέρω πως πρέπει να συνέλθω αλλα νιώθω απέραντη μοναξιά.Αχ! μανούλα μου που είσαι να μας παρηγορήσης.Ξέρω ότι ο χρόνος είναι γιατρός και θα απαλύνει ο πόνος μας σιγα σιγά αλλά η μάμα είναι μόνο μια και δεν θα ξεχαστεί ποτέ.Την λάτρευα και θα την λατρεύω πάντα.Σε ευχαριστώ που ήσουν μανα μου!!!!!!!!!!!!!!!