Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Χρονια πολλα πριγκιπισσα μου!!!!!!

Σαν σημερα πριν 14 χρονια ο θεος μου εκανε το καλυτερο δωρο την σωτηρια μου!!!!!!!!

να μας ζησεις κουκλιτσα μου να εισαι παντα γερη και καλοφωτισμενη.                                                                                                                                                                                                                              σε λατρευω μωρακι μου εισαι το σημαντικοτερο πλασμα στην ζωη μου!!!!!!!                                                    
        

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

ΈΝΑ ΠΟΊΗΜΑ


Λόγια Ελπίδας


Σαν οι σπόροι του χορτόβλαστου εδάφους μεγαλώσουν
τροφή θα πάρουν πολλές ψυχές.
Σαν το κύμα απλωθεί στην έρημο δροσιά θα φέρει σε καψερές καρδιές.
Σαν οι χειμώνες καλοκαίρια γίνουν, ο ήλιος
θα λούσει πολλά πρόσωπα 
με χαμόγελα προς τον ουρανό 
τόσο λαμπερό που θα ξεπερνούν και το δικό του ακόμη φως.

Αγαπημένοι μου φίλοι αυτό το ποίημα δε το έγραψα εγώ αλλά ένα αγαπημένο μου πρόσωπο που τώρα κάνει την αρχή σε αυτό το είδος και μπορώ να πω ότι αυτά που διάβασα προσωπικά μου άρεσαν πάρα πολύ. Για αυτό λοιπόν θα ήθελα να το σχολιάσετε με  ειλικρίνεια. 
Σας φιλώ γλυκά, να περάσετε όμορφα όπου κι αν βρίσκεστε αύριο και Καλή Σαρακοστή.




Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ

Αγαπημένοι μου φίλοι, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σας ΕΎΧΟΜΑΙ μέσα από την καρδιά μου!!!



Μετά από 9 μήνες απουσίας και μετά από μια δύσκολη χρονιά, είμαι και πάλι κοντά σας. Ελπίζω και εύχομαι το 2015 να είναι καλύτερο για όλους μας από όλες τις πλευρές. Να είμαστε αισιόδοξοι, να μη χάσουμε την ελπίδα μας όποια δυσκολία κι αν βρεθεί στο δρόμο μας, να προσπαθήσουμε να μην είμαστε ανταγωνιστικοί, να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας με όποιο τρόπο μπορούμε. 
Ευχαριστώ όλους εσάς που με ένα τηλέφωνο ή ένα email είσαστε κοντά μου όλον αυτόν τον καιρό, σας στέλνω τα φιλιά μου, μια μεγάλη αγκαλιά και 2015 ευχές στον καθένα ξεχωριστά.

Σας αγαπώ πολύ
ΣΟΦΊΑ!!!
 

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Σε ευχαριστώ που ήσουν μάνα μου!!!!!!

Με αυτές τις λέξεις αποχαιρέτησα την μανούλα μου στο τελευταίο της ταξίδι.Πάνε τώρα δέκα μέρες και μου είναι αδύνατον να το πιστέψω οτι δεν είναι πια κοντά μας.Εφυγε τόσο ξαφνικα τόσο γρήγορα μέσα σε 15 μέρες. Δέν θα μπω σε λεπτομέρειες.Τα έχω λίγο χαμένα νομίζω οτι τώρα θα μιλήσουμε στο τηλέφωνο και θα μου πή με τον δικό της μοναδικό τρόπο<ελα κορίτσι μου τι κάνης>.Κοιμάμαι ξυπνάω και η σκέψη μου είναι κολλημένη σε εκείνη.Πόσα είχα να της πώ που δεν πρόλαβα και ας μιλούσαμε 5 φορές την μέρα στο τηλέφωνο,Αχ!!! να ξέραται τη μάνα ήταν ΒΡΑΧΟΣ.Πω!Πω! Θεέ μου πόσο αβάσταχτος είναι αυτός ο πόνος.Ολοι είμασται συγκλονισμένοι.Παρόλο που είμαι σε αυτην την ηλικία μου λείπη την χρειάζομαι την έχω ανάγκη η αγκαλιά της ηταν παντα βάλσαμο για μένα.Ο πατέρας μου είναι χάλια ψυχολογικά 53 χρονια ήταν μαζι η αδερφή μου και αυτή χαλια κάνει ότι μπορει να είναι μαζί του για να τον συνεφέρει εγώ είμαι λίγο ποιο μακριά.Ξέρω πως πρέπει να συνέλθω αλλα νιώθω απέραντη μοναξιά.Αχ! μανούλα μου που είσαι να μας παρηγορήσης.Ξέρω ότι ο χρόνος είναι γιατρός και θα απαλύνει ο πόνος μας σιγα σιγά αλλά η μάμα είναι μόνο μια και δεν θα ξεχαστεί ποτέ.Την λάτρευα και θα την λατρεύω πάντα.Σε ευχαριστώ που ήσουν μανα μου!!!!!!!!!!!!!!!

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Συνέχεια στο ομορφο Σαββατοκυριακο


Γειά σας και παλι φίλοι μου!!!
Εκτος απο την πόρτα που ελπίζουμε να φτιαξουμε φέτος υπάρχει και αυτός όμορφος κορμός απο δεντρο ελιάς που κόψαμε και προσπαθω να βρω τρόπο να τον αξιοποιήσω


η ψησταριά μας που εμεινε άδεια και παραπονεμένη όλο τον χειμώνα αυτό το διήμερο πήρε φωτιά!!!







εδώ μπαμπάς και κόρη φροντίζουν το ποδήλατο για να παει μια βόλτα η μικρή



ανάψαμε και τις σόμπες μας με ξύλα και το σπιτάκι μας ήταν φούρνος

να σας κάνω ακομη μια ξεναγηση με ντεκουπάζ






αυτό το έπιπλο ήταν της γιαγιάς μου και ηταν πολυ παλιο σε ενα χρώμα καφε και μαύρο με βοήθησε ο γαμπρος μου παρα πολυ το τρυψαμε με γιαλοχαρτιέρα και γυαλόχαρτο σε καποια σημεια και μετα το έβαψα και το έκανα ντεκουπάζ σε καποια σημεία του,ακόμα και τα σεμεδακια που εχει μεσα ηταν της γιαγιας μοα και τα αφησα γιατί μου άρεσαν παρα πολυ.




μια βόλτα στην παραλία ηταν ότι έπρεπε ετσι πήραμε τα ποδήλατα με την κορη μου και πήγαμε  οσο ο καλός μου εβαλε φωτια να καψη τα κλαδια που δεν θέλαμε


αυτο ηταν λοιπόν το όμορφο σαββατοκυριακο μας που απο εδω και περα θα γινεται ολο και ποιό συχνα αφου καλυτερεψε ο καιρος και σε λίγο έρχεται η ανοιξη.
σας ευχαριστ'ω που εισασταν μαζί μου σε αυτήν την ομορφη οπως μου λετε ξενάγηση τα σχόλια σας με κατασυγκίνησαν πραγματικα σας ευχαριστω ολους παρα πολυ. σας καληνυχτω με ενα ολόγιομο φεγγάρι ετσι οπως το ειδα πανεμορφο το προηγούμενο σαββατοκύριακο.οι φωτο δεν ειναι πολυ καλες αλλα ελπίζω στην κατανοηση σας.


 

σας αγαπώ ολους καλό ξημέρωμα!!!!!!!!!